من و ما

یسری یاد داشت شخصی،

من و ما

یسری یاد داشت شخصی، نظرتون چیه؟

►►► بسم رب الحسین ◄◄◄
کمی ز بویه حسین بن عشق آورده / خبر ز کوی حسین بن عشق آورده
صلاح مملکت خویش، عاشقان دانند / که رو به سویه حسین بن عشق آورده

بنده این وبلاگ و ایجاد کردم، تا یسری مطالب خاص یا مطالبی که جدید یاد میگیرم و تجربه میکنم اینجا بذارم. شاید برای بقیه هم مفید باشه

►►► اللهم عجل الولیک الفرج ◄◄◄

طبقه بندی موضوعی
♣ آرشیـــــو ♣
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۳۳ - منتظر المهدی
    مذهبی
نویسنده

شروع کار من تویی به نام اسمت ◄◄◄

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

  • حمید حمیدی

نظرات  (۱)

  • منتظر المهدی
  • عاااااااااااالیه

    یاحسین جان....
    پاسخ:
    نظر لطفتونه

    در پناه خالق حسین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی