من و ما

یسری یاد داشت شخصی،

من و ما

یسری یاد داشت شخصی، نظرتون چیه؟

►►► بسم رب الحسین ◄◄◄
کمی ز بویه حسین بن عشق آورده / خبر ز کوی حسین بن عشق آورده
صلاح مملکت خویش، عاشقان دانند / که رو به سویه حسین بن عشق آورده

بنده این وبلاگ و ایجاد کردم، تا یسری مطالب خاص یا مطالبی که جدید یاد میگیرم و تجربه میکنم اینجا بذارم. شاید برای بقیه هم مفید باشه

►►► اللهم عجل الولیک الفرج ◄◄◄

طبقه بندی موضوعی
♣ آرشیـــــو ♣
آخرین نظرات
  • ۷ شهریور ۹۴، ۱۲:۳۳ - منتظر المهدی
    مذهبی
نویسنده

ترسم که بیای و من آنروز نباشم

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۹ ب.ظ

امام زمان (عج)

ساحل چشم من از شـــــــــــوق به دریا زده است

چشم بسته به سرش، موج تماشا زده است

جمعه را سرمه کشیدیم ،مگر برگردی

با همان سیصد و فرسنگ نفر برگردی 

 

امام زمان(عج)

زندگی نیست، ممات اس ............. تو را کم دارد

دیدنت ارزش آواره شدن هم ............. دارد

از دل تنگ من ،آیا خبری هم داری؟

آشنا، پشت سرت مختصری هم داری؟ 

 

منتی بر سر ما هم بگذاری، بد نیست

آآآآآآآآآه، کم چشم به راهم بگذاری، بد نیست

منتظر مردن مایی

نکند منتظر مردن مایی ،آقا؟

منتظرهات بمیرند،میایی آقا؟

به نظر میرسد این فاصله ها کم شدنی ست yes

غیر ممکن تر از این خواسته ها هم شدنی ست

 

دارد از جاده صدای جرسی می آید

مژده ای دل که مسیحا ................. نفسی می آید

 

منجی ما به خداوند قسم آمدنی ست

یوسف گم شده، ای اهل حرم! آمدنی ست.

 

یوسف گم شده، ای اهل حرم آمدنیست

او خواهد آمد

 

***صابر خراسانی***

نظرات  (۱)

باور به این نکته که رویدادهای گذشته، قایق زندگی ما را به پیش می‌راند و یا آن را از حرکت در شرایط کنونی‌ باز می‌دارد، فقط یک پندار نادرست است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی